If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Истинските филтри имат байпас клапани защото като се задръсти от нещо да вземе да отвори и да продължи циркулацията на маслото, а не да се скапе двигателят. Ама байпас .....
Браво! Разбрал си за какво служат байпас клапаните (там където ги има). Сега се понапъни още малко за да разбереш, как работят и възвратните клапани на филтрите (тях ги има доста по-често) и всичко ще е ОК.
явно има някой бавноразвиващ се, ама не съм аз определено
Със сигурност си ти, определено.
Ама може и да не си бавноразвиващ (не те познавам), но със сигурност си технически инвалид-карък (личи си от всяка твоя дума).
Дори сам си си показал клапана в твоя пост №10, ама дори си толкова технически инвалидно-карък същество, че най-елементарен филтър не знаеш от какво се състои. Лошо няма да не знаеш. Въпроса при теб е, че дори с картинка да ти се покаже, а смешното е, че дори сам си го показваш, пак не вдяваш нищо. Просто като си технически нефелен тип, няма как да си представиш нещата.
Признавам те бе, човек. Наистина си техничекси инвалид-карък.
Продължавай в същия дух.
явно има някой бавноразвиващ се, ама не съм аз определено]
питай го сега, че не ми се разправя , как се мери масло при двигатели където филтъра е надолу , нямат клапани и не може да се изпразни. Това с клапаните на филтрите и маслените магистрали му е фикс идея.
Колко минути се чака, студена, топла, да знам как да си премеря правилно маслото, че нещо се притесних
питай го сега, че не ми се разправя , как се мери масло при двигатели където филтъра е надолу , нямат клапани и не може да се изпразни. Това с клапаните на филтрите и маслените магистрали му е фикс идея.
Колко минути се чака, студена, топла, да знам как да си премеря правилно маслото, че нещо се притесних
Лорде, след малко ще се притесниш още повече, когато алфистът-идеалист извади някое диференциално уравнение, с което да докаже, че нивото на двигателното масло се мери при още съвсем топъл двигател.
Но не се безпокой, защото тогава ще се включа аз - най-малкото защото диференциалните уравнения са ми любими още от последните класове на гимназията, когато те дори не бяха включени в учебния материал и ги изучавах просто за удоволствие.
Със сигурност си ти, определено.
Ама може и да не си бавноразвиващ (не те познавам), но със сигурност си технически инвалид-карък (личи си от всяка твоя дума).
Дори сам си си показал клапана в твоя пост №10, ама дори си толкова технически инвалидно-карък същество, че най-елементарен филтър не знаеш от какво се състои. Лошо няма да не знаеш. Въпроса при теб е, че дори с картинка да ти се покаже, а смешното е, че дори сам си го показваш, пак не вдяваш нищо. Просто като си технически нефелен тип, няма как да си представиш нещата.
Признавам те бе, човек. Наистина си техничекси инвалид-карък.
Продължавай в същия дух.
Браво ВО, не знаех че байпас клапанът е редуцир вентил и т.н.
Браво ВО, не знаех че байпас клапанът е редуцир вентил и т.н.
Продължаваш да се мажеш с лайна по технически инвалидната си глава.
Давай, давай.
Дано само да заключат темата накрая, а да не я изтрият и отново да ти отворят чадър, и да ти прикрият тоталния техническо-инвалидния "интелект".
Е това, ...просто не е истина.
В последно време, тоя форум, уж технически, направо е справочник "Как да си повредим автомобила".
---------- Post added at 17:29 ---------- Previous post was at 17:25 ----------
Щом производителят е написал, че е за даден автомобил, значи става за указаният. Разликата е 100-200мл.
Да така е,но все пак това си е разлика,как да разберем кой колко милилитра събира?
По-голям или по-малък филтър е по-добре?
Очаквам адекватно включване от наличния капацитет,че ми се иска да икономисам'' Xмл.'' масло,но пък не съм сигурен как да премеря маслото и как ще се отрази големината на филтъра на мАторя. От тук малко,от там малко и ще го докарам до половин литър а това си е удар по семейния бюджет
Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Да така е,но все пак това си е разлика,как да разберем кой колко милилитра събира?
По-голям или по-малък филтър е по-добре?
Очаквам адекватно включване от наличния капацитет,че ми се иска да икономисам'' Xмл.'' масло,но пък не съм сигурен как да премеря маслото и как ще се отрази големината на филтъра на мАторя. От тук малко,от там малко и ще го докарам до половин литър а това си е удар по семейния бюджет
По-малък филтър, по-честа смяна.
Няма особена далавера.
Аз дето не разбирам толкова, като прочетох, че филтъра се пълни всеки път ми стана смешно. Знам, че филтъра се пълни веднъж и то като е нов. За размера на филтъра, не мисля, че има значение. По-скоро има значение механиката му така да кажем, как е направен и дали държи налягане.
Ако греша, някой да ме поправи, не съм толкова технически грамотен и не парадирам.
Ето нивото на маслото ми след 10 часа почивка на колата:
И съответно измерено на загряла кола, след около 1 минута престой. Реално по-малко. Колкото да вземеш салфетка, да излезеш, да вдигнеш капака и да го измериш:
Та на студено или на топло да си меря маслото, че не разбрах в крайна сметка?
ВО, сигурен ли си, че нямаш проблем с въпросния възвратен клапан? Разликата е доста голяма. Ако допуснем, че нагласиш нивото точно между минимума и максимума преди студен старт, би трябвало нивото да падне доста под минимума при работещ мотор. А това не ми се вижда добре.
PS: Освен ако това на втората снимка не е максимума.
Да - очевидно е максимума. Значи всичко е ОК. Като изключим това, че маслото е малко много.
Comment